Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Παλεύω..

Nυστάζω μα όμως δεν κοιμάμαι,
Περισσεύει η σιωπή του σήμερα..
Βόλτες στον πηγαιμό του χθές κάνει ο νους..μοιραία συγκρίσεις κάνει.
Με μαύρους κύκλους τα μάτια μου ντυμένα,την αυγή αγγίζουν..ξημέρωσε..
Το βλέμμα μου σκοτεινό,το προκαθορισμένο και άγριο αύριο ψάχνει.
Οι αισθήσεις,νεκρές,παγωμένες..
χέρια που δεν έχουν τι ν'αγγίξουν,τι να ψηλαφίσουν..
Ψυχή που ακουμπα πάνω σε κάτι ξεθωριασμένα "θέλω"και σε κάτι περίεργες προσμονές,αφήνοντας πίσω της μία αγκαλιά από λύπες.
Με χρώματα θέλει να ντυθεί,με μουσικές γνώριμες και αγαπημένες να γεμίσει και πάλι..
Τι να σου κάνει και αυτή,παλεύει με βαρύ φορτίο..τα όνειρα να κρατήσει ζωντανά,στις ελπίδες φτερά να δώσει.
Ετσι είναι οι άνθρωποι πλασμένοι για να παλεύουν,την ζωή ν'ανατρέπουν να γκρεμίζουν να χτίζουν,δοσμένοι σε χαρές και λύπες.
Νυστάζω μα όμως δεν κοιμάμαι
Περισσεύει η σιωπή του σήμερα.
Τα όνειρα μας ξεφτίζουν..
Οι ζωές μας σε τέλμα καρφωμένες, με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.
Τα χαμόγελα χαμένα..
Τα δειλινά χάνουν την ομορφιά τους

Μα εγώ να χορεύω θέλω..
Τον ήλιο και την θάλασσα μαζί σ'ένα ποτήρι θέλω να πίνω.
Να σηκώνω το βλέμμα μου και να βλέπω το γαλάζιο τ'ουρανού..
Για μία Ελλάδα,με μία Ελλάδα γιομάτη φως,αρωματα από γιασεμιά,ελπίδα και ομορφιά..να όπως παλιά..!!
Δικά μας τα όνειρα,δικές μας και ελπίδες..
Αφήστε μας να ζήσουμε όπως εμείς θέλουμε και αγαπάμε.
Εσεις δεν χωράτε,μήτε αξίζετε αυτή τη ζωή,εσείς αξίζει να ζείτε μόνο στους εφιάλτες και στα δεδομένα των τάφων..
                                           ΝΟΣΤΟΣ.




12 σχόλια:

Λεκάνα είπε...

όμορφα λόγια...πολύ...
καλό απόγευμα από το πολύ βροχερό άργος!!!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καιρός αγαπητέ μου Λύκε, να παλέψουμε όλοι παρέα για αυτή την Ελλάδα που τόσο αγαπάμε!

Ξύλινος Ιππότης είπε...

η πρώτη μορφή,
μου θύμισε αυτό που έχω γράψει:
http://xilinosippotis.blogspot.com/2011/10/sleepless-night.html
...
στο τέλος όμως καταλήγεις αλλού,
και πολύ σωστή η σύνδεση
και έξυπνη!
...
Μα θα διαφωνήσω με κάτι:
ούτε στους τάφους της Ελλάδας
αξίζουν να βρίσκονται!
Γιατί αυτά τα χώματα που σκεπάζουν
Μεγάλες Ψυχές,
δεν αξίζει να μολυνθούν
από σάπια κορμιά!
(Πρόσεξε πως τίποτε δεν είναι μεταφορικό!)
...
Την καλησπέρα μου!

valia είπε...

ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ Ο ΚΟΠΟΣ(ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΑΛΛΟΙ)...ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΕΙΣΜΑΤΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ Κ ΟΤΑΝ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ..!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

Ανώνυμος είπε...

Όσο δε φεύγουν οι ενοχλητικοί και τα παράσιτα τοσο θα μεγαλώνει η ανάγκη μας να τους πάρουμε με τις κλωτσιές.

Καλημερα

ΥΓ Ναι ναι ναι, ετοιμάζω ερωτήσεις και για τους δυο σας, για τη συμμετοχή σας στο Δέκα πλην Ένα. Δε μπόρεσα να απαντήσω στον αέρα μιας και τα σχόλια τρέχανε τη Δευτέρα. Αλλά θα ήθελα λίγο χρόνο να το κάνω καλά, όπως σε όλες τις συντεύξεις μου. Προέχει η ανάγνωση του/των ιστολογιων σας από την αρχή ως το τέλος.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

γέμισε η ψυχή μοναξιά και απογοήτευση... περίσσεψε και ο θυμός...
σε ποιό ξέφωτο να ουρλιάξουμε λύκε μου και ποιός θα μας ακούσει;

NOSTOS είπε...

Χριστίνα να είσαι καλά,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..Σας περιμένουμε την Κυριακή ν'ανταμώσει όλη η παρέα..
Την καλημέρα μου.

NOSTOS είπε...

Ολη η παρέα θα παλέψουμε καλό μου φιλαράκι..όλη η παρέα, χαίρομαι που αρχίζουμε και κατακτούμε και πάλι τα αυτονόητα.Μας είχαν λήψει τόσο καιρό..!!

NOSTOS είπε...

Coula μου..θα φύγουν θέλουν δεν θέλουν..με ελικόπτερα με αεροπλάνα..με βαπόρια..θα φύγουν και μάλιστα κλωτσηδόν.
Οσον αφορά τις ερωτήσεις,μην άγχεσαι καλή μου.εδώ είμαστε και θα σε περιμένουμε δεν θα χαθούμε,έχεις και την εξεταστική σου και αυτό προηγείται.
Τα φιλιά μας και την καλημέρα μας..

NOSTOS είπε...

Αγγελέ μου..Θα παλέψουμε και θα κερδίσουμε θα το δείς,και αφού πανηγυρίσουμε,μετά θα χτίσουμε μία νέα Ελλάδα με όνειρα με οράματα με ελπίδες,απαλλαγμένοι από τα διεφθαρμένα πολιτικά συστήματα,και διεφθαρμένους πολιτικούς..Ευχαριστώ για το πέρασμα σου από εδώ..την καλημέρα μου.

NOSTOS είπε...

Ιππότη μου,την έχω διαβάσει την ανάρτησή σου αυτή καλέ μου φίλε,μου άρεσε..
Στην δική μου ανάρτηση έπρεπε να συνδέσω την αισθαντικότητα της ψυχής με την πεζή πραγματικότητα.
Οσο για τα δεδομένα των τάφων,δεναναφέρομαι στον βιολογικό στον υλικό θάνατο αν θες.
Μιλώ για πνευματικό θάνατο,ιδεολογικό.Οι δικές τους ιδέες και πρακτικές ανήκουν εκεί, στα δεδομένα των τάφων..Καιρός να γεννηθεί κάτι νέο με όραμα και ελπίδα.
Δυστυχώς στα ιερά χώματα της πατρίδας μας έχουν ταφεί και σάπιοι..που πρόδωσαν και βασάνισαν κατά καιρούς τον Ελληνικό λαό..

NOSTOS είπε...

Λυχναράκι μου,όλο και πληθαίνουν οι φωνές μας..στα ξέφωτα και στα σκοτεινά..νοιώθω πως μας ακούνε,δεν είμαστε μόνοι, και δεν μείνουμε ποτέ μόνοι,για όσο διαρκούν οι φωνές μας.
Ας μετατρέψουμε τον θυμό μας σε δράση,να χάσουμε δεν έχουμε τίποτα πλέον.
Καλό απόγευμα να 'εχεις.