Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Αποτοξινωση

Μπορει οι διακοπες  μου να τελειωσαν ..ομως η αποτοξινωση απο καθε τι ιντερνετικο καλα κρατει...μια χαρα με βρισκω..γεμιζω τις μπαταριες μου για τον χειμωνα...Απο εσας θελω να χαμογελατε..και να προσεχετε τους ευατους σας...ααααα..και να μην το ξεχασω...ΝΟ FACEBOOK  ΝΟ BLOGING MAKE SEX... συμφερει καλυτερα..ειδικα τωρα που στα 47 μου ανακαλυψα το σεξ εχω πεσει με τα μουτρα σε αυτο... φιλακια..οχι βρε πλακα κανω...διαγω ασκητικο βιο..εξερευνωντας την ανθρωπινη ψυχη..και ενιοτε υποκυπτω και σε καποιον πειρασμο διοτι αν δεν αμαρτησεις δεν αγιαζεις..οπου πειρασμος το αλλο μου ολοκληρο βεβαιως βεβαιως ..καλα να περνατε οπου και να ειστε..οτι και να κανετε

1 σχόλιο:

zoyzoy είπε...

Και καλά κάνεις!
Αποχή,διαλογισμό και σοφία??χα!χα!
Ο,τι καλύτερο για την σωτηρία της ψυχής!

Καλά να περνάς!!