Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Aπόψε θα κάψω...

Τίποτα καλό και απόψε δεν περιμένω,ούτε και αύριο ούτε και μεθαύριο
Κατέβασαν τα ρολά στο σήμερα και στο αύριο,κατέβασαν τα ρολά στις ζωές μας.
Ενα παρελθόν μας άφησαν σκονισμένο σαν ένα έπιπλο παραμελημένο
Φθαρμένο σαν πολυφορεμένο ρούχο,κιτρινισμένο σαν ένα κομμάτι χαρτί αφημένο στον χρόνο να κρύβει μέσα του γραφές για παλιές δόξες,πόσο εύθραστο μοιάζει,τόσο που αν τ'αγγίξει κανείς θα σκορπισθεί σε μικρά πολύ μικρά αόρατα σχεδόν κομματάκια.
Απρόσμενος θάνατος για ένα ένδοξο παρελθόν,τόσο ένδοξα κατασκευασμένο.
Κι εγώ τώρα πρέπει να φορέσω το καλό μου πρόσωπο να μην καταλάβει κανείς τίποτα,όλα ωραία και όμορφα πρέπει να φαίνονται,και όλα βαλμένα σε τάξη σαν μικρά μολυβένια στρατιωτάκια που πειθαρχημένα κάποιος τα βάζει σε σειρά,μα εγώ έτσι για το δικό μου γινάτι θέλω να τα χαλάσω,άλλο να κοιτά μπροστά,άλλο πίσω,άλλο να είναι πεσμένο κάτω..όπως ορίζει η ανθρώπινη φύση,και όχι όπως οι νόμοι και οι κανόνες..όπως αισθάνομαι να ζήσω θέλω.
Απόψε θα είμαι εγώ και κανείς άλλος,θα κάψω το ψεύτικο όμορφό μου πρόσωπο,θα βγώ έξω στους δρόμους ατελής και άσχημος όπως γεννήθηκα.
Απόψε θα χαλάσω την ψεύτικη ομορφιά σας,την τάξη σας, την δυσαρμονία της δικής σας αρμονίας.
Στο διάολο οι ηθικές σας και οι νόμοι σας,τα δήθεν και τα πρέπει,τα όμορφα σας λόγια και οι υποσχέσεις σας.
Απόψε θα κάψω την νύχτα και ίσως μέσα στην στάχτη της βρώ τα χαμένα μου όνειρα,τα χαμένα χρόνια που μου κλέψατε,και αφού απαλά και στοργικά τα κρατήσω στα χέρια μου για λίγο, φυλαχτό θα τα κάνω και ταπεινά στο μέρος της καρδιάς θα τα βάλω,και οι παλμοί της ίσως τους δώσουν και πάλι ζωή,ίσως σώσω  κάτι.
Αν όχι..
Απόψε φωτιά θα βάλω στα ονειρά σας,θα τα κάνω εφιάλτες που θα σας πάρουν μαζί τους,και μαζί με σας ας χάθει και ο κόσμος που φτιάξατε,ο ψεύτικος και ο δήθεν.
Ετσι νέος όμορφος κόσμος να φτιαχθεί και πάλι απ' την αρχή,ένας τόπος για να βρούν καταφύγιο τα όνειρα, οι ελπίδες,και τα χαμόγελα των αγέννητων σήμερα παιδιών..!!!!

                                                     
                                                          ΝΟΣΤΟΣ

5 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

οι βρωμιές του κόσμου τούτου, έχουν ρίζες βαθιές και εύκολα δεν καίγονται...
όμως βγες. με το δικό σου απέριττο, αληθινό πρόσωπο.
ούρλιαξε, φτύσε στα μούτρα τους, ξερίζωσε τα δόντια τους άλλο τις σάρκες μας να μην τις τρώνε...
βγες και εγώ μαζί σου!

Γιώργος είπε...

Κι εγώ... Κι εγώ μαζί σας!!!

Να φέρω και κάτι όμορφο, κόντρα στον καιρό;

http://stixo-mythia.blogspot.com/2011/12/blog-post_6062.html

Έτσι... για τον Καλό Χειμώνα!

NOSTOS είπε...

Λυχναράκι, όσο βαθιές και αν είναι οι ρίζες εμείς έχουμε χρέος να τις κάψουμε,να καταστρέψουμε ένα κατεστημένο που για δεκαετίες τώρα μας δηλητηριάζει,μας πνίγει,μας εξοντώνει λίγο-λίγο..
Εξ'αλλου ζωή χωρίς ανατροπές δεν έχει νόημα να ζούμε.
Στα δικά μου λημέρια θα είμαι πάντα και θα ουρλιάζω μέχρι να δικαιωθώ.Και ευτυχώς δεν είμαι μόνος..Ενα μεγάλο ευχαριστώ νοιώθω να σας πώ..

NOSTOS είπε...

Φίλε Γιώργο κι εσύ μαζί μας,κι εμείς μαζί σου,και όλοι μαζί ο ένας για τον άλλο.
Δεν ξεχνάμε ότι σημαντικό είναι να παραμένουμε άνθρωποι μόνο έτσι μπορούμε να επιβιώσουμε.
Ευχαριστώ για το λινκ,αγαπημένος ο Πάμπλο Νερούδα,σε τέτοιους δύσκολους καιρούς χρειαζόμαστε ενέσεις αισιοδοξίας,και από τα λίγα καταφύγια ποπυ έχουμε για να νοιώθουμε καλά είναι και η αγάπη.Καλό βράδυ να έχεις φίλε μου κι ευχαριστώ για το πέρασμά σου από εδώ..

D.Angel είπε...

http://youtu.be/OrSTY9iv3uo

Εγώ πέρασα ν αφήσω αυτό
και να φύγω! Ετσι για
ν αλλάξει λίγο η διάθεση!
Ξέρω δεν....
αλλά δεν μπορώ άλλο!
Φιλιά πολλά σε όλους σας
και καλό Σ/Κ